ZNACZENIE SŁUCHACZA I SŁUCHANIA

Dzięki temu zresztą podkreślimy znaczenie słuchacza i słuchania, pytań i wspólnej pracy. Są dowody, że jeśli dziecko przed, w czasie i po wykonaniu zadania mówi, co zrobić, co robi i co zrobiło, poprawia się jego zdolność myślenia o danym zadaniu. Wewnętrzne i zewnętrzne wypo­wiedzi o własnym myśleniu stanowią dodatkowy bodziec dla myślenia.Jednym ze sposobów, by dziecko samodzielnie pojęło materiał nauki jest zadawanie pytań związanych z treścią i procesem jego myślenia. Dzieci z reguły próbują zobaczyć sens w każdym, najbardziej z pozoru osobliwym pytaniu. Skła­niając dzieci do odpowiedzenia na dziwaczne pytania, doprowadzić można do interesujących rezultatów.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Dzień dobry. Nazywam się Paulina Wiąckiewicz a Ty znajdujesz się na moim blogu poświęconym technicznym tematom. Moje zainteresowanie multimediami zaczęło się 2 lata temu, kiedy to byłam zmuszona sama naprawić sobie telefon komórkowy. Od tego czasu posiadam szczerszą perspektywę na rzeczy codziennego użytku, którą chciałabym się z wami podzielić!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)