ZŁOŻONOŚĆ ZDANIA I ABSTRAKCJA

Złożoność zadania – zbyt szczegółowe informacje mogą przytłoczyć ucz­nia. Potrzebna mu wówczas pomoc, by podzieliwszy zadanie i materiał na poręczne elementy, przekonał się, jak uporać się ze złożonymi zadaniami.Abstrakcja – w miarę odchodzenia od konkretów dziecko wchodzi w ob­szary myślenia abstrakcyjnego. Dzieci często świetnie radzą sobie z dość złożonymi zadaniami, jeśli dotyczą znanego i materialnego świata. Kiedy jednak oderwą się od rzeczywistości, trudno im przedstawić sobie zadanie przy użyciu symboli. Muszą więc albo powrócić do konkretów, albo odwołać się do nauczyciela, który przełoży sytuację naturalną na symboliczną lub symboliczną na naturalną.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Dzień dobry. Nazywam się Paulina Wiąckiewicz a Ty znajdujesz się na moim blogu poświęconym technicznym tematom. Moje zainteresowanie multimediami zaczęło się 2 lata temu, kiedy to byłam zmuszona sama naprawić sobie telefon komórkowy. Od tego czasu posiadam szczerszą perspektywę na rzeczy codziennego użytku, którą chciałabym się z wami podzielić!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)