WYNIKI EKSPERYMENTÓW

Wyniki laboratoryjnych eksperymentów psychologicznych pokazują, że bez względu na intencje nadawców skomasowana w stosunkowo krót­kim czasie kilkakrotna (optymalnie dwu- do czterokrotna) ekspozycja tych samych komunikatów powoduje, że ich treść jest bardzo łatwo asymilowana przez system przekonań ich odbiorców. Przekonania od­biorców najczęściej wówczas ulegają zmianie w kierunku zgodnym z treścią komunikatu. Efekt jest tym silniejszy, im potencjalni odbiorcy są mniej zaangażowani w jego świadome przetwarzanie, im bardziej komunikaty te są nasycone emocjami (zarówno pozytywnymi, jak i nega­tywnymi) oraz im silniejsza jest stosowana w nich argumentacja.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Dzień dobry. Nazywam się Paulina Wiąckiewicz a Ty znajdujesz się na moim blogu poświęconym technicznym tematom. Moje zainteresowanie multimediami zaczęło się 2 lata temu, kiedy to byłam zmuszona sama naprawić sobie telefon komórkowy. Od tego czasu posiadam szczerszą perspektywę na rzeczy codziennego użytku, którą chciałabym się z wami podzielić!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)