WSPIERANIE MYŚLENIA

Dzięki uczeniu się pośredniczonemu dzieci dochodzą do wniosku, że aby zrozu­mieć, co się widzi, trzeba ukierunkować uwagę, poszukać kluczy i wskazówek, doszukać się znaczenia. Ilustracje nie są czymś przypadkowym: służą jakiemuś celowi. Co mówi dany obraz? O co w nim chodzi? Jak wyraziłbyś tę myśl? Feuerstein opracował kilka innych instrumentów wspierających myślenie na bardziej zaawansowanym poziomie:historii, a historię lubi mniej od geografii. Czy możemy stwierdzić, co Adam woli – matematykę czy geografię?” Pytanie „czy można stwierdzić?” ma szczególne znaczenie, jako że w przypadku większości problemów, z jakimi człowiek ma do czynienia, nie dysponuje się pełnymi informacjami.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Dzień dobry. Nazywam się Paulina Wiąckiewicz a Ty znajdujesz się na moim blogu poświęconym technicznym tematom. Moje zainteresowanie multimediami zaczęło się 2 lata temu, kiedy to byłam zmuszona sama naprawić sobie telefon komórkowy. Od tego czasu posiadam szczerszą perspektywę na rzeczy codziennego użytku, którą chciałabym się z wami podzielić!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)