W PRZYPADKU MATEMATYKI

W przypadku matematyki znaczy to, że uczeń umie odnaleźć zasadę porządkującą ciąg figur, rozpoznać zmiany między sąsiadującymi liczbami (wyrażeniami, figurami) i od­szukać zasady, według których ułożone są ciągi liczbowe. Na przykład, jaka zasada porządkuje ten ciąg i jaka będzie następna liczba: 1, 3, 6, 10, 15 …? Na podstawie poniższych instrukcji dzieci opracowują plany, odczytują informa­cje i przetwarzają je na działania. Wykonywanie instrukq’i pomaga zmniejszyć ego­centryzm, gdyż dziecko musi wziąć pod uwagę punkt widzenia nauczyciela. Musi stać się mniej impulsywne, a działanie odłożyć do chwili, aż zgromadzi i przetworzy konieczne informacje.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Dzień dobry. Nazywam się Paulina Wiąckiewicz a Ty znajdujesz się na moim blogu poświęconym technicznym tematom. Moje zainteresowanie multimediami zaczęło się 2 lata temu, kiedy to byłam zmuszona sama naprawić sobie telefon komórkowy. Od tego czasu posiadam szczerszą perspektywę na rzeczy codziennego użytku, którą chciałabym się z wami podzielić!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)