W LITERATURZE PRZEDMIOTU

W literaturze przedmiotu zasadniczo rozróżnia się dwa wskaźniki wartości perswazyjnej komunikatów: a) emocjonalno-motywacyjny – oznaczający stopień pozytywnego lub negatywnego odniesienia się do treści komunikatu, np. większego „lubienia” lub preferowania przedmio­tu będącego jego treścią (Haugtvedt i in. 1994; Holbrook, Batra 1987; Zajonc 1985) oraz b) poznawczy – wyrażający się np. wzrostem poczucia prawdziwości informacji zawartej w komunikacie (Arkes, Hackett, Boehm 1989; Hawkins, Hoch 1992) czy też ilością zapamiętywanych informacji bezpośrednio po jego odebraniu lub pó pewnym czasie (Keller 1987; 1991).

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Dzień dobry. Nazywam się Paulina Wiąckiewicz a Ty znajdujesz się na moim blogu poświęconym technicznym tematom. Moje zainteresowanie multimediami zaczęło się 2 lata temu, kiedy to byłam zmuszona sama naprawić sobie telefon komórkowy. Od tego czasu posiadam szczerszą perspektywę na rzeczy codziennego użytku, którą chciałabym się z wami podzielić!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)