W ANALIZACH STRUKTURY MOTYWÓW

W analizach struktury motywów – skłaniających widzów do ogląda­nia telewizji – najczęściej wymienianymi czynnikami są: spędzanie cza­su, rozrywka i poszukiwanie informacji. Wydaje się więc, że stanowią one rdzeń tej struktury, który pojawia się niezależnie od rodzaju ogląda­nego przez badanych programu. Należy jednak pamiętać, że motywy te charakteryzują populację widzów amerykańskich. Nie można więc wy­ciągać wniosków o ich uniwersalnym charakterze. Być może w odniesie­niu do polskiej widowni telewizyjnej są one analogiczne, lecz należałoby to potwierdzić w odrębnych badaniach.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Dzień dobry. Nazywam się Paulina Wiąckiewicz a Ty znajdujesz się na moim blogu poświęconym technicznym tematom. Moje zainteresowanie multimediami zaczęło się 2 lata temu, kiedy to byłam zmuszona sama naprawić sobie telefon komórkowy. Od tego czasu posiadam szczerszą perspektywę na rzeczy codziennego użytku, którą chciałabym się z wami podzielić!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)