UCZNIOWIE DOKONUJĄ WYBORU

Ucznio­wie dokonują wyboru. Jeśli nic im nie przychodzi na myśl, nauczyciel poleca przeczytać tekst raz jeszcze i upewnić się, czy coś interesującego nie umknęło uwadze. Uczniowie formułują pytania, które są zapisywane na tablicy. Przy każdym pytaniu piszemy nazwisko ucznia, który je postawił. W ten sposób de­monstruje się, że jest doceniany każdy indywidualny wkład. Jeśli uczeń ma trudności ze sformułowaniem pytania, nauczyciel prosi inne dzieci, by zastanowi­ły się, co kolega chciał powiedzieć. Nauczyciel skłania uczniów, by pytania ubierali we własne słowa, zamiast powtarzać sformułowania z tekstu lub zdawać się na nauczyciela.Z listy uzgodnionych zagadnień wybiera się te, które mają być podstawą dyskusji. Nauczyciel stara się bezustannie przewodniczyć dyskusji, pomagać w niej iporządkować ją.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Dzień dobry. Nazywam się Paulina Wiąckiewicz a Ty znajdujesz się na moim blogu poświęconym technicznym tematom. Moje zainteresowanie multimediami zaczęło się 2 lata temu, kiedy to byłam zmuszona sama naprawić sobie telefon komórkowy. Od tego czasu posiadam szczerszą perspektywę na rzeczy codziennego użytku, którą chciałabym się z wami podzielić!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)