TREŚĆ REKLAMY

Hitchon, Thorson, Zhao (1988) w laboratoryjnych ekspery­mentach wykazali, że treść reklamy pozbawionej emocjonalnych odnie­sień już po czwartym powtórzeniu powoduje gwałtowny spadek pozytyw­nego nastawienia wobec jej formy, a po ośmiu kolejnych powtórzeniach równie negatywną postawę wobec reklamowanego w niej produktu, jak również zdecydowany spadek motywacji do jego nabycia (zob. rys. 5). I przeciwnie, jeżeli reklama jest nasycona emocjonalnie, to nawet po dwunastu jej powtórzeniach nie zmienia się pozytywna postawa wobec jej formy, jak również wobec reklamowanego w niej przedmiotu, a mo­tywacja do jego nabycia może nawet systematycznie wzrastać.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Dzień dobry. Nazywam się Paulina Wiąckiewicz a Ty znajdujesz się na moim blogu poświęconym technicznym tematom. Moje zainteresowanie multimediami zaczęło się 2 lata temu, kiedy to byłam zmuszona sama naprawić sobie telefon komórkowy. Od tego czasu posiadam szczerszą perspektywę na rzeczy codziennego użytku, którą chciałabym się z wami podzielić!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)