STOPIEŃ ZALEŻNOŚCI

  W zależności od stopnia złożoności oraz trudności w zrozumieniu treści komunikatu przez odbiorców można mówić o maksymalnym poziomie przyswajania sobie jego zawartości. Zjawisko to określa się mianem efektu sufitowego (ceiling effect). Również w zależności od tego, czy odtwarzanie z pamięci treści komunikatu następuje bezpośrednio po jego kilkakrotnej ekspozy­cji, czy też po dłuższej przerwie, ilość zapamiętanych informacji jest większa lub mniejsza .Trzykrotna liczba powtórzeń komunikatu powoduje największy wzrost uwagi i zainteresowania się jego treścią oraz wzbudza najsilniej­szą intencję (motywację) do podjęcia działań z nią zgodnych (np. doko­nania zakupu reklamowanego produktu) .

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Dzień dobry. Nazywam się Paulina Wiąckiewicz a Ty znajdujesz się na moim blogu poświęconym technicznym tematom. Moje zainteresowanie multimediami zaczęło się 2 lata temu, kiedy to byłam zmuszona sama naprawić sobie telefon komórkowy. Od tego czasu posiadam szczerszą perspektywę na rzeczy codziennego użytku, którą chciałabym się z wami podzielić!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)