REKLAMA POLITYCZNA

W każdym ustroju demokratycznym partie i kandydaci polityczni stają wobec fundamentalnego problemu: w jaki sposób mogą komunikować się z wyborcami i wpływać na nich tak, aby zaakceptowali oni ich przy­wództwo. Podstawową formą społecznego komunikowania się jest bezpo­średnie porozumiewanie się osób za pomocą artykułowanych dźwięków oraz bogatego repertuaru gestów w celu osiągnięcia lepszego poziomu współdziałania i zaspokojenia własnych potrzeb społecznych. Intencją współdziałania może być realizacja wspólnego przedsięwzięcia lub reali­zacja celu odrębnego dla każdego z uczestników procesu komunikowania się takiego jednak, który wymaga jakiejś formy akcji z drugiej strony .

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Dzień dobry. Nazywam się Paulina Wiąckiewicz a Ty znajdujesz się na moim blogu poświęconym technicznym tematom. Moje zainteresowanie multimediami zaczęło się 2 lata temu, kiedy to byłam zmuszona sama naprawić sobie telefon komórkowy. Od tego czasu posiadam szczerszą perspektywę na rzeczy codziennego użytku, którą chciałabym się z wami podzielić!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)