REFLEKSJA PRZEPLATA SIĘ Z PRAKTYKĄ

W modelu nauki myślenia reflek­sja przeplata się z praktyką. Zaczyna się od uczniowskich myśli i koncepcji i prowa­dzi do pytania, jak pomóc uczniowi je rozwinąć, jak wspomóc jego rozwój myślenia. Mowa będzie o tym, jak nauką myślenia objąć wszystkie pola aktywności ucznia. „Pola aktywności” mogą być tożsame z przed­miotami szkolnymi, ale także z różnymi formami inteligencji. Podczas długich debat poprzedzających wprowadzenie krajowego programu nauczania panowała powszechna zgoda, że program powinien zapewnić dzieciom różnorodne pola aktywności: język i literaturę, matematykę, nauki przyrodnicze i techniczne, wy­chowanie estetyczne (muzykę, plastykę, rzemiosło artystyczne, projektowanie), wychowanie fizyczne (ćwiczenia sportowe, konkurencje sportowe, taniec, gry), wychowanie moralne (indywidualne i społeczne), wychowanie duchowe (religia).

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Dzień dobry. Nazywam się Paulina Wiąckiewicz a Ty znajdujesz się na moim blogu poświęconym technicznym tematom. Moje zainteresowanie multimediami zaczęło się 2 lata temu, kiedy to byłam zmuszona sama naprawić sobie telefon komórkowy. Od tego czasu posiadam szczerszą perspektywę na rzeczy codziennego użytku, którą chciałabym się z wami podzielić!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)