REAKTYWNOŚĆ ODBIORCY

Natomiast komponent behawioralny odnosi się do reaktywności odbiorcy (na zasa­dzie „śmiech rodzi śmiech”) lub słownych komentarzy w trakcie progra­mu. Proces dekodowania ekspresji wokalnych wywołuje ponadto u od­biorcy mniej lub bardziej trwałe efekty stanowiące wskaźnik szeroko pojętego wpływu telewizji. Identyfikacja cech nadawcy, a zwłaszcza jego stanów emocjonalnych, pozwala widzowi budować system wiedzy ogólnej o    innych ludziach. Określa to z kolei oczekiwania dotyczące wzorów typowego zachowania osób, możliwych od niego odchyleń oraz wpływa na sądy o innych (por. Cantor, Mischel 1993).

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Dzień dobry. Nazywam się Paulina Wiąckiewicz a Ty znajdujesz się na moim blogu poświęconym technicznym tematom. Moje zainteresowanie multimediami zaczęło się 2 lata temu, kiedy to byłam zmuszona sama naprawić sobie telefon komórkowy. Od tego czasu posiadam szczerszą perspektywę na rzeczy codziennego użytku, którą chciałabym się z wami podzielić!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)