PRZEKAZANA DZIECKU WIEDZA

Czasami dziecku przekazać trzeba wiedzę po to, żeby mogło samodzielnie pracować nad nowym materiałem i zgłębić go. Od ucznia wymaga się reprodukowania wiedzy jako efektu przyswo­jenia i zapamiętania informacji. Jest to reproduktywny tryb uczenia się.Mociel odkrywania wymaga od ucznia aktywnego uczestnictwa w ustruktury- zowanej sytuacji dydaktycznej; jest to produktywny tryb uczenia się. Uczeń przekształca informacje, bada, wiąże poszczególne elementy, rozwiązuje proble­my. Model uczenia się przez odkrywanie niekoniecznie odwołuje się do wiedzy, z którą dziecko przystępuje do zadania. Nie gwarantuje też, że kiedy już problem zostanie rozwiązany, a odkrycie dokonane, w myśleniu dziecka nastąpią różnice
jakościowe. Sednem procesu kształcenia jest transfer.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Dzień dobry. Nazywam się Paulina Wiąckiewicz a Ty znajdujesz się na moim blogu poświęconym technicznym tematom. Moje zainteresowanie multimediami zaczęło się 2 lata temu, kiedy to byłam zmuszona sama naprawić sobie telefon komórkowy. Od tego czasu posiadam szczerszą perspektywę na rzeczy codziennego użytku, którą chciałabym się z wami podzielić!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)