PROWADZENIE DYSKUSJI

Gdyby decyzję o uczestnictwie pozostawić dzieciom, niektóre z nich nie zdając sobie sprawy, czym jest lub czym może być dyskusja, wolałyby zostać na boku. Nauczycielowi pozostaje uczynić dyskusję możliwie najbardziej atrakcyjną i owocną i nie zapomnieć o czynni­kach, od których zależy powodzenie dyskusji. Przygotowanie pomieszczenia jest istotne pod wieloma względami. Podsta­wowy warunek – żeby słyszeć bez trudu, bez potrzeby wytężania głosu. Zaskaku­jąco często lekcja toczy się wśród dokuczliwych hałasów z zewnątrz klasy. Zda­rzyć się może, że dyskusję trzeba będzie odłożyć i poczekać na bardziej sprzyjają­ce okoliczności.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Dzień dobry. Nazywam się Paulina Wiąckiewicz a Ty znajdujesz się na moim blogu poświęconym technicznym tematom. Moje zainteresowanie multimediami zaczęło się 2 lata temu, kiedy to byłam zmuszona sama naprawić sobie telefon komórkowy. Od tego czasu posiadam szczerszą perspektywę na rzeczy codziennego użytku, którą chciałabym się z wami podzielić!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)