PROPORCJONALNIE DO WZROSTU

Proporcjonalnie do wzrostu poziomu koncentracji uwagi na treści komunikatu oraz wzrostu zakresu zapamiętywanych szczegółów, w po­dobnym czasie wzrasta również prawdopodobieństwo podjęcia działań zgodnych z jego treścią (np. dokonania zakupu reklamowanych produk­tów lub zaangażowania się w promowaną akcję społeczną). Optymalna liczba powtórzeń komunikatu waha się w granicach od 7 do 15 w ciągu dwóch miesięcy. Również – podobnie jak poprzednio – efekt utrzymywania motywacji do podejmowania działań zgodnych z treścią komunikatu na stosunkowo wysokim poziomie może być wzmocniony przez nadawanie nieco różniących się od siebie komunikatów o podobnej treści .

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Dzień dobry. Nazywam się Paulina Wiąckiewicz a Ty znajdujesz się na moim blogu poświęconym technicznym tematom. Moje zainteresowanie multimediami zaczęło się 2 lata temu, kiedy to byłam zmuszona sama naprawić sobie telefon komórkowy. Od tego czasu posiadam szczerszą perspektywę na rzeczy codziennego użytku, którą chciałabym się z wami podzielić!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)