PRÓBA PRZENIESIENIA ZASAD

Wielokrotnie próbowano przenieść zasady WI do zwyczajnych szkół. Niektóre programy spotkały się z bardzo dobrym przyjęciem. Dzięki nim wiemy, że meto­da WI przynosi korzyści wszystkim ludziom, nie tylko – jak w wersji oryginalnej – opóźnionej w nauce młodzieży (od 11 lat wzwyż). Ale czy nawet w tej wersji mamy do czynienia z kompletnym programem rozwoju dzieci poznawczo opóźnionych? Instrumenty Feuersteina w wystarczającym zakresie uwzględniają podstawowe struktury geometryczne, numeryczne i logiczne. Natomiast pod względem treści językowych ustępują innym programom. Wiele zależy od tego, jak są pośredniczo- ne ćwiczenia i jak tworzy się związki między nimi a treścią przedmiotową.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Dzień dobry. Nazywam się Paulina Wiąckiewicz a Ty znajdujesz się na moim blogu poświęconym technicznym tematom. Moje zainteresowanie multimediami zaczęło się 2 lata temu, kiedy to byłam zmuszona sama naprawić sobie telefon komórkowy. Od tego czasu posiadam szczerszą perspektywę na rzeczy codziennego użytku, którą chciałabym się z wami podzielić!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)