POZIOMY OPISU

Materialną postacią komunikatów wokalnych są dostępne zmysłowo dźwięki. Mimo że akustyczna analiza ekspresji wokalnej umożliwia dokładny opis jej struktury w terminach amplitudy, częstotliwości i cza­su, w badaniach dotyczących zarówno kodowania, jak i dekodowania wokalizacji wykracza się poza ten poziom. Kappas, Hess i Scherer (1991) zaproponowali trzy poziomy opisu ekspresji wokalnych: poziom produkcji (proceduralny), poziom akustyczny oraz poziom percepcyjny. Charakterystyka zachowań wokalnych na każdym z wyróżnionych pozio­mów zakłada stosowanie odmiennych narzędzi pomiarowych.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Dzień dobry. Nazywam się Paulina Wiąckiewicz a Ty znajdujesz się na moim blogu poświęconym technicznym tematom. Moje zainteresowanie multimediami zaczęło się 2 lata temu, kiedy to byłam zmuszona sama naprawić sobie telefon komórkowy. Od tego czasu posiadam szczerszą perspektywę na rzeczy codziennego użytku, którą chciałabym się z wami podzielić!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)