POSZUKIWANIE WŁAŚCIWEJ DROGI

Oczywiście mowa wewnętrzna nie zastępuje określonych wiadomości po­trzebnych do wykonywania zadania. Dorosły, jak w każdej sytuacji dydaktycznej opartej na zasadzie terminowania, służyć dziecku może jako wzór. Myśli więc głośno, unikając wszakże maniery specjalisty, któremu łatwo przychodzi uporać się z zadaniem. Poszukiwanie właściwej drogi, nawroty, krytyczne spojrzenie na to, co się zrobiło, wyłapywanie nowo powstałych problemów, zawód i zniechęce­nie, pokonywanie komplikacji, podążanie fałszywym tropem, wahanie, przecho­dzenie od nadziei do zwątpienia – wszystko to charakteryzuje zachowanie i dia­log wewnętrzny w trakcie nauki.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Dzień dobry. Nazywam się Paulina Wiąckiewicz a Ty znajdujesz się na moim blogu poświęconym technicznym tematom. Moje zainteresowanie multimediami zaczęło się 2 lata temu, kiedy to byłam zmuszona sama naprawić sobie telefon komórkowy. Od tego czasu posiadam szczerszą perspektywę na rzeczy codziennego użytku, którą chciałabym się z wami podzielić!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)