PODOBIEŃSTWO ZJAWISK

Jest to więc zjawisko bardzo podobne do tego, które pojawia się na drugim etapie opisanego wcześniej modelu reakcji poznawczych.Poniżej prezentuję kilka szczegółowych efektów psychologicznych, powstających w wyniku odbioru powtarzających się komunikatów nada­wanych w nieco dłuższej perspektywie czasowej.Koncentracja uwagi na komunikacie wzrasta stopniowo i osiąga maksymalny poziom po około dwóch miesiącach, podczas których komu­nikat był powtarzany nie częściej niż 15 razy (Greenberg, Suttoni 1973; Axelrod 1980; Grass, Wallace 1969). W tym czasie poziom koncentracji uwagi na treści komunikatu może być dodatkowo podnoszony przez wielokrotną prezentację nie dokładnie tego samego komunikatu, ale serii komunikatów o podobnej treści, różniących się nieco pod względem formy .

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Dzień dobry. Nazywam się Paulina Wiąckiewicz a Ty znajdujesz się na moim blogu poświęconym technicznym tematom. Moje zainteresowanie multimediami zaczęło się 2 lata temu, kiedy to byłam zmuszona sama naprawić sobie telefon komórkowy. Od tego czasu posiadam szczerszą perspektywę na rzeczy codziennego użytku, którą chciałabym się z wami podzielić!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)