OSIĄGNIĘCIE NAJWYŻSZEJ WARTOŚCI

Z kolei wyniki eksperymentów naturalnych pokazują, że z punktu widzenia osiągania najwyższej wartości perswazyjnej optymalna sty­mulacja to 7-15 powtórzeń komunikatu w ciągu dwóch miesięcy. Jedno­cześnie wyniki wyraźnie sugerują, że wartość ta może być skutecznie wzmacniana emisją serii komunikatów podobnych treściowo, ale różnych pod względem formy. Z kolei w kontekście scharakteryzowanego wyżej efektu uśpienia szczególnego znaczenia nabierają takie czynniki, jak percypowana przez odbiorcę rzetelność nadawcy, sposób wyrażania przez niego pewnych treści w formie budzącej silnie negatywne emocje u ich odbiorcy lub też emitowania takich treści, na które ich odbiorca nie jest przygotowany ani poznawczo, ani emocjonalnie.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Dzień dobry. Nazywam się Paulina Wiąckiewicz a Ty znajdujesz się na moim blogu poświęconym technicznym tematom. Moje zainteresowanie multimediami zaczęło się 2 lata temu, kiedy to byłam zmuszona sama naprawić sobie telefon komórkowy. Od tego czasu posiadam szczerszą perspektywę na rzeczy codziennego użytku, którą chciałabym się z wami podzielić!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)