OPRÓCZ OCZYWISTYCH

Oprócz tak oczywistych, jak przekonująca siła zawartej w nim argumentacji czy jednokierunkowość ich przekazu bazu­jąca na relacjach typu rodzic-dziecko lub autorytet-uczeń, wskazuje się również m.in. na szybkość przekazywania informacji przez prezentera (Miller i in. 1976), zaufanie do rzetelności nadawcy komunikatu (Petty, Cacioppo, Goldman 1981), atrakcyjność nadawcy komunikatu (Chaiken 1979; Norman 1976) oraz to, czy odbiorca ma poczucie, że informacja zawarta w komunikacie jest mu już znana (Roediger III 1990). Wskazu­je się także na istotny wpływ motywacji na przetwarzanie komunikatów (Petty, Cacioppo, Schumann 1983; Schumann, Petty, Clemons 1990) oraz akcentuje rolę różnic indywidualnych odbiorców komunikatów w zakresie ich potrzeb poznawczych (Haugtvedt, Petty, Cacioppo 1992).

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Dzień dobry. Nazywam się Paulina Wiąckiewicz a Ty znajdujesz się na moim blogu poświęconym technicznym tematom. Moje zainteresowanie multimediami zaczęło się 2 lata temu, kiedy to byłam zmuszona sama naprawić sobie telefon komórkowy. Od tego czasu posiadam szczerszą perspektywę na rzeczy codziennego użytku, którą chciałabym się z wami podzielić!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)