OMÓWIENIE ISTOTNYCH SPRAW

Dyskusję w sprawie załam;/wania rąk nauczycielka poszerzyła tak, by objąć inne przejawy komunikacji niewerbalnej: dlaczego zdarza się nam mówić różne rzeczy bez używania słów? Od „dobrego nastroju na życzenie” przeszła do pytania, czy można wybierać sobie nastrój – zadowolenie, gniew, smutek? Po omówieniu istoty płaczu: czy można postanowić, że nie będzie się płakać? Czy chłopcom nie wypada płakać? Dzieci zapragnęły, żeby nauczycielka wybrała zagadnienie do dyskusji. Przygotowana na to, wybrała: „Wydaje mi się, że niewiele masz wprawy” jako podstawę pytania, do czego potrzebna jest wprawa? W dalszym toku dyskusji spytała, czy można nabyć v/prawy w myśleniu? Pod koniec lekcji uczniowie zdecydowali, że tak!

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Dzień dobry. Nazywam się Paulina Wiąckiewicz a Ty znajdujesz się na moim blogu poświęconym technicznym tematom. Moje zainteresowanie multimediami zaczęło się 2 lata temu, kiedy to byłam zmuszona sama naprawić sobie telefon komórkowy. Od tego czasu posiadam szczerszą perspektywę na rzeczy codziennego użytku, którą chciałabym się z wami podzielić!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)