NAUCZYCIEL WSPÓLNIE Z UCZNIAMI

Dzieci nie opanowały sztuki krytycznego słuchania. Z trudem słuchały siebie nawzajem, trudność sprawiało im rozumienie wypowiedzi, przyjmowanie konsekwencji, rozróżnianie między tym, na co się zgodziły i nie zgodziły. Nie bardzo umiały odnieść się krytycznie i konstruktywnie do cudzych wypowiedzi w taki sposób, by adresat zechciał rozważyć ich uwagi. Nauczycielka wspólnie z uczniami postano­wiła opracować „kodeks postępowania” i wdrożyć go przy okazji dyskusji o opo­wiadaniu, które klasa właśnie układała. Kodeks zawierał następujące reguły:słuchaj uważnie i staraj się zrozumieć, o czym mowapomyśl o dwóch rzeczach w pracy godnych pochwałyspytaj, jeśli czegoś dobrze nie zrozumiałeś zaproponuj coś, co twoim zdaniem pozwoliłoby poprawić opowiadanie.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Dzień dobry. Nazywam się Paulina Wiąckiewicz a Ty znajdujesz się na moim blogu poświęconym technicznym tematom. Moje zainteresowanie multimediami zaczęło się 2 lata temu, kiedy to byłam zmuszona sama naprawić sobie telefon komórkowy. Od tego czasu posiadam szczerszą perspektywę na rzeczy codziennego użytku, którą chciałabym się z wami podzielić!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)