NAUCZANIE W KLASACH

Ogromna część nauczania w klasach początkowych ma charakter zintegrowa­ny. Materiał zintegrowany jest w ogólnych tematach, problemach i projektach, tak bowiem dziecko postrzega świat. Badanie drzewa na przykład może uaktywnić dziecko na różnych polach i wiązać się z rozmaitymi przedmiotami szkolnymi. Im lepiej wykształcone są umiejętności i poszczególne formy inteligencji potrzebne w przypadku danego zadania, tym bogatsze i bardziej urozmaicone będą połączęnia, jakie ukształtują się w umyśle ucznia. Trzeba pokazać dziecku różne sposoby oglądania świata i porządkowania zdobytych doświadczeń. Trzeba pokazać mu, jak roztropnie korzystać ze wszystkich form inteligencji.

 

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Dzień dobry. Nazywam się Paulina Wiąckiewicz a Ty znajdujesz się na moim blogu poświęconym technicznym tematom. Moje zainteresowanie multimediami zaczęło się 2 lata temu, kiedy to byłam zmuszona sama naprawić sobie telefon komórkowy. Od tego czasu posiadam szczerszą perspektywę na rzeczy codziennego użytku, którą chciałabym się z wami podzielić!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)