NAPROWADZENIE DYSKUSJI NA ODPOWIEDNI TOR

Wymaga się jednak od niego, by „stanowczo choć delikatnie naprowadzał dyskusję na racjonalne tory”. Nie przekraczając granic neutralności, nauczyciel powinien: zachęcać uczniów do rozwijania cudzych pomysłówstarać się, by uczniowie zobaczyli, co wynika z ich słówNastępnie uczniowie wybrali jedno z pytań, od którego rozpoczęła się dysku­sja. W razie potrzeby pytanie wybiera się w głosowaniu, w tym przypadku jednak postanowiono zająć się pytaniami kolejno w porządku, w jakim je zgłaszano. Na­uczycielka była przygotowana do stawiania pytań pomocniczych podtrzymujących dyskusję, na przykład – czy jest możliwe, by ludzie żyli 200 lat? Co masz na poparcie twierdzenia? Co rozumiesz przez „możliwe”?

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Dzień dobry. Nazywam się Paulina Wiąckiewicz a Ty znajdujesz się na moim blogu poświęconym technicznym tematom. Moje zainteresowanie multimediami zaczęło się 2 lata temu, kiedy to byłam zmuszona sama naprawić sobie telefon komórkowy. Od tego czasu posiadam szczerszą perspektywę na rzeczy codziennego użytku, którą chciałabym się z wami podzielić!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)