NA PODSTAWIE BADAŃ

Na podstawie wyników innych badań (Zuckerman, Hodgins, Miyake 1993) można stwierdzić, że wokalna a- trakcyjność ma duże znaczenie dla formowania ogólnego wrażenia atrak­cyjności (kształtowanego na podstawie jednocześnie występujących wskazówek wokalnych i wizualnych), nawet w sytuacji, gdy badanych proszono o zwracanie uwagi tylko na wygląd osoby. Według Zuckermana i Miyake (1993), za atrakcyjny odbiorcy uznają głos charakteryzujący się większą lub średnią donośnością i rezonansowością (głos gładki, silny i bez znaczących zmian wysokości) oraz średnią bądź niską skalą.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Dzień dobry. Nazywam się Paulina Wiąckiewicz a Ty znajdujesz się na moim blogu poświęconym technicznym tematom. Moje zainteresowanie multimediami zaczęło się 2 lata temu, kiedy to byłam zmuszona sama naprawić sobie telefon komórkowy. Od tego czasu posiadam szczerszą perspektywę na rzeczy codziennego użytku, którą chciałabym się z wami podzielić!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)