MYŚLENIE UPOSTACIOWIONE

Myślenie upostaciowione w pisaniu i czytaniu może okazać się trudne. Ten prawdopodobnie powód zniechęca wielu ludzi do podejmowania takiego wysił­ku, choć z drugiej strony może być równie miłe, jak nagradzające dzięki przyjem­ności znajdywanej w rozwiązywaniu problemów, w stawianiu czoła trudnym za­daniom, w poczuciu narastających kompetencji. Co prawda nie wszystkie książki i nie wszystkie teksty odpowiadają temu opisowi. Przyjdzie zgodzić się z L. Thurstonem (1923), że „Bodziec, który według dziecka nie służy jego satysfakcji, to po prostu żaden bodziec”. Jeśli materiał nie jest sam przez się interesujący, na nauczycielu spoczywa zadanie wyjaśnienia uczniowi, dlaczego powinien przyło­żyć się do danej pracy.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Dzień dobry. Nazywam się Paulina Wiąckiewicz a Ty znajdujesz się na moim blogu poświęconym technicznym tematom. Moje zainteresowanie multimediami zaczęło się 2 lata temu, kiedy to byłam zmuszona sama naprawić sobie telefon komórkowy. Od tego czasu posiadam szczerszą perspektywę na rzeczy codziennego użytku, którą chciałabym się z wami podzielić!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)