MIMO WYSIŁKÓW

Dlatego też – mimo wielu wysiłków – w dziedzinie oddziaływania mass mediów i jego skutków ciągle odczuwa się brak rzetelnej i spraw­dzalnej wiedzy. W przeciwieństwie do nielicznych polskich opracowań dotyczących telewizji i wywieranego przez nią wpływu na widzów (np. Czuba, 1996; Koprowska, Strzeszewski, 1990; Pochwicki, 1978), literatura światowa na ten temat jest obszerna (zob. np. Blumler, Katz, 1974; Hay, Gros- sberg, Wartella, 1996; MacBeth, 1996). Jednym z wielu poruszanych w niej szczegółowych zagadnień jest tzw. interakcja*paraspołeczna (pa­ra-social interacłion), tworząca się pomiędzy widzem a osobami pojawia­jącymi się na „szklanym ekranie”.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Dzień dobry. Nazywam się Paulina Wiąckiewicz a Ty znajdujesz się na moim blogu poświęconym technicznym tematom. Moje zainteresowanie multimediami zaczęło się 2 lata temu, kiedy to byłam zmuszona sama naprawić sobie telefon komórkowy. Od tego czasu posiadam szczerszą perspektywę na rzeczy codziennego użytku, którą chciałabym się z wami podzielić!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)