JEDEN Z CZYNNIKÓW

Jednym z czynników, który w istotny sposób wpływa na przebieg proce­su uczenia się, jest wielokrotne powtarzanie informacji. Na gruncie psychologii, a zwłaszcza w ramach psychologicznych teorii uczenia się, najwcześniej zajęto się badaniem roli, jaką powtarzanie odgrywa w pro­cesach nabywania wiedzy czy – szerzej – kształtowania poznawczych lub motorycznych umiejętności człowieka (Budohoska, Włodarski 1977). Wyniki tych badań są bodaj najszerzej udokumentowane w literaturze przedmiotu i – co wydaje się szczególnie interesujące – większość z nich do dzisiaj nic nie straciła ze swojej aktualności.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Dzień dobry. Nazywam się Paulina Wiąckiewicz a Ty znajdujesz się na moim blogu poświęconym technicznym tematom. Moje zainteresowanie multimediami zaczęło się 2 lata temu, kiedy to byłam zmuszona sama naprawić sobie telefon komórkowy. Od tego czasu posiadam szczerszą perspektywę na rzeczy codziennego użytku, którą chciałabym się z wami podzielić!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)