INTERAKCJE PARASPOŁECZNE

Przemiany ustrojowe końca lat osiemdziesią­tych przyczyniły się do zmiany tej sytuacji. Wraz z częściowym uwolnie­niem rynku mediów, a co za tym idzie — ich komercjalizacją, rozpoczęła się w Polsce rywalizacja o widza, traktowanego jednak najczęściej jako potencjalny odbiorca reklam. Twórcy programów telewizyjnych zostali „zmuszeni” do liczenia się z gustami i potrzebami widowni, która swoją dezaprobatę może wyrażać, zmieniając kanał oglądanej stacji telewizyj­nej. Poszukuje się więc wskazań dotyczących tego, czego tak naprawdę ludzie oczekują od telewizji. Wydaje się jednak, że informacje na ten temat są wyrywkowe i często zasadzają się jedynie na intuicji „dorad­ców”.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Dzień dobry. Nazywam się Paulina Wiąckiewicz a Ty znajdujesz się na moim blogu poświęconym technicznym tematom. Moje zainteresowanie multimediami zaczęło się 2 lata temu, kiedy to byłam zmuszona sama naprawić sobie telefon komórkowy. Od tego czasu posiadam szczerszą perspektywę na rzeczy codziennego użytku, którą chciałabym się z wami podzielić!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)