INTERAKCJA PARASPOŁECZNA W POLSCE

Zarysowane wyżej zagadnienie relacji paraspołecznej nie doczekało się, jak dotąd, analizy uwzględniającej typowo polskie realia korzystania z mediów. Przedstawione w niniejszym rozdziale badania własne są pierwszą próbą podjęcia tego tematu na polskim gruncie. Ich celem jest stwierdzenie, czy rzeczywiście polscy widzowie wchodzą w tego typu relacje z osobami pojawiającymi się na ekranie, czy też jest to zjawisko charakterystyczne jedynie dla widowni amerykańskiej i zachodnioeuro­pejskiej. Ponadto badania mają pozwolić na uchwycenie czynników, które sprzyjają tworzeniu się interakcji paraspołecznych.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Dzień dobry. Nazywam się Paulina Wiąckiewicz a Ty znajdujesz się na moim blogu poświęconym technicznym tematom. Moje zainteresowanie multimediami zaczęło się 2 lata temu, kiedy to byłam zmuszona sama naprawić sobie telefon komórkowy. Od tego czasu posiadam szczerszą perspektywę na rzeczy codziennego użytku, którą chciałabym się z wami podzielić!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)