INTENCJE NADAWCÓW

Przede wszystkim wyniki przytoczonych badań wska­zują na niezwykle ważną rolę powtarzania komunikatów w kształtowa­niu się postaw, opinii i przekonań u ich odbiorców. Szczególnie istotny wydaje się tutaj fakt, że perswazyjna wartość tych komunikatów nie jest lub też niekoniecznie musi być intencjonalnie wzmacniana. Wystar­czy bardziej lub mniej świadome zastosowanie pewnych technik przeka­zu, a zamierzany czy też nie zamierzany efekt perswazyjny może być osiągnięty. W tym zresztą aspekcie właśnie masowy przekaz za pomocą radia, a zwłaszcza telewizji, wydaje się szczególnie niebezpieczny.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Dzień dobry. Nazywam się Paulina Wiąckiewicz a Ty znajdujesz się na moim blogu poświęconym technicznym tematom. Moje zainteresowanie multimediami zaczęło się 2 lata temu, kiedy to byłam zmuszona sama naprawić sobie telefon komórkowy. Od tego czasu posiadam szczerszą perspektywę na rzeczy codziennego użytku, którą chciałabym się z wami podzielić!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)