GRUPA CZYNNIKÓW

Charakterystyki demograficzne (wiek, płeć, wykształcenie) i psy­chologiczne widowni telewizyjnej. Szczególną uwagę należy poświęcić tu zagadnieniom szeroko rozumianej osobowości widza, jego motywacji do oglądania zarówno telewizji w ogóle, jak i określonych programów, oraz problematyce umiejętności społecznych widza.   Sytuacja społeczna widza (np. izolacja społeczna, osamotnienie, możliwość przeżycia emocjonalnego katharsis) oraz warunki, w jakich ogląda on dany program.  Na pierwszą grupę czynników wpływających na kształtowanie się inter­akcji paraspołecznej składają się: treść i rodzaj programu, częstość i re* gularność jego nadawania, środki techniczne wykorzystywane przy jego produkcji, a także cechy osobowości prezentera uwidaczniające się na ekranie oraz jego zachowanie werbalne i niewerbalne.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Dzień dobry. Nazywam się Paulina Wiąckiewicz a Ty znajdujesz się na moim blogu poświęconym technicznym tematom. Moje zainteresowanie multimediami zaczęło się 2 lata temu, kiedy to byłam zmuszona sama naprawić sobie telefon komórkowy. Od tego czasu posiadam szczerszą perspektywę na rzeczy codziennego użytku, którą chciałabym się z wami podzielić!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)