ETAPY ROZWIĄZYWANIA PROBLEMU

Podstawy wyżej zorganizowanych umiejętności myślenia należy kształtować u wszystkich dzieci niezależnie od poziomu ich zdolności. Wszystkie dzieci w trakcie nauki natykają się na przeszkody, które blokują zdolności dziecka do podjęcia danego problemu. Przeszkody te mogą mieć różne przyczyny:Etapy rozwiązywania problemu – choćby pod wpływem impulsu dziecko może zapomnieć o węzłowych fazach pracy nad problemem. Może zanie­dbać poszukiwania informacji (faza wejścia), zdefiniowania problemu, prze­tworzenia i uzupełnienia materiału (faza opracowania), wyraźnego sformu­łowania rezultatów (faza wyjścia). Potrzebna okazać się może pośredniczo- na praca nad planem wykonania zadania.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Dzień dobry. Nazywam się Paulina Wiąckiewicz a Ty znajdujesz się na moim blogu poświęconym technicznym tematom. Moje zainteresowanie multimediami zaczęło się 2 lata temu, kiedy to byłam zmuszona sama naprawić sobie telefon komórkowy. Od tego czasu posiadam szczerszą perspektywę na rzeczy codziennego użytku, którą chciałabym się z wami podzielić!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)