EMOCJE

Emocje w różny sposób mogą wpływać na szybkość i dokładność wykony­wanych zadań. Poziom lęku i motywacji odgrywa tu ważną rolę. Szczególnie myślenie refleksyjne wymaga czasu. Niech dzieci poświęcą tyle, ile trzeba czasu na dobór właściwych strategii i przystosowanie ich do konkretnych potrzeb. „Spiesz się powoli” to dewiza dla nauczyciela i dla uczniaCzy metoda wsparcia instrumentalnego rzeczywiście rozwija zdolności po­znawcze uczniów? Badania przynoszą dowody na to, że „WI znacząco wpływa na myślenie metapoznawcze uczniów – ich możliwości uczenia się nowego materia­łu; program WI jest wart czasu i kosztów, jakie pochłania”. Istotnym zadaniem nauczyciela jest umożliwienie uczniom wykorzystania lekcji WI do nowego mate­riału. Najnowsze badania nie rozstrzygają jednak, że efekty WI przekładają się na osiągnięcia szkolne.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Dzień dobry. Nazywam się Paulina Wiąckiewicz a Ty znajdujesz się na moim blogu poświęconym technicznym tematom. Moje zainteresowanie multimediami zaczęło się 2 lata temu, kiedy to byłam zmuszona sama naprawić sobie telefon komórkowy. Od tego czasu posiadam szczerszą perspektywę na rzeczy codziennego użytku, którą chciałabym się z wami podzielić!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)