EFEKT ROZPOZNANIA CECH

Innym efektem rozpozna­nia cech nadawcy jest wzmocnienie relacji paraspołecznej (por. Levy 1979), co przekłada się na wzrost motywacji odbiorcy do kontaktu z na­dawcą, a więc wpływa na większą oglądalność. Szczególnie wyrazista, ukierunkowująca uwagę odbiorców ekspresja wokalna może wpływać na zmianę ich zamiarów i decyzji, a przez to na postawy odbiorcy i przyszłe zachowania. Odbiór wokalizacji nie zależy jedynie od natury samej ekspresji. Wyznacznikami tego procesu są zarówno cechy nadawcy, jak i wiele czynników o charakterze kontekstowym. Wśród podmiotowych determi­nant dekodowania wokalizacji należy wymienić wiek odbiorców, ich płeć, rasę oraz wykształcenie.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Dzień dobry. Nazywam się Paulina Wiąckiewicz a Ty znajdujesz się na moim blogu poświęconym technicznym tematom. Moje zainteresowanie multimediami zaczęło się 2 lata temu, kiedy to byłam zmuszona sama naprawić sobie telefon komórkowy. Od tego czasu posiadam szczerszą perspektywę na rzeczy codziennego użytku, którą chciałabym się z wami podzielić!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)