EFEKT BUMERANGOWY

Efekt bumerangowy powstaje wtedy, gdy bezpośrednio po zapoznaniu się z komunikatem odbiorca zmienia swoją opinię na temat poruszany w komunikacie, ale w odwrotnym kierunku niż sugerowałaby to jego treść; natomiast w miarę upływu czasu poowraca do swojej uprzedniej opinii. Z kolei efekt uśpienia polega na tym, że bezpośrednio po odebra­niu komunikatu jego wartość perswazyjna jest niewielka, a wyraźnie wzrasta dopiero po pewnym czasie (Mazursky, Schul 1988; Ronis 1980; Ray, Sawyer, Strong 1971; Pratkanis, Greenwald 1985).

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Dzień dobry. Nazywam się Paulina Wiąckiewicz a Ty znajdujesz się na moim blogu poświęconym technicznym tematom. Moje zainteresowanie multimediami zaczęło się 2 lata temu, kiedy to byłam zmuszona sama naprawić sobie telefon komórkowy. Od tego czasu posiadam szczerszą perspektywę na rzeczy codziennego użytku, którą chciałabym się z wami podzielić!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)