DZIECI CHCĄ UCZYĆ SIĘ WSZYSTKIEGO

Dzieci bardzo chcą uczyć się „wszystkiego” i połączyć w jedno el ementy swoich doświadczeń – informacje, wyobrażenia, opinie. Pogrążają się więc w po­szukiwaniach takich samych, jak my wszyscy. Podobnie jak z polityką, rzecz ma się z religią. Dzieci gnane są ciekawością najdziwniejszych spraw. Filozofia zaczyna się od zdumienia. „Co robił Bóg przed stworzeniem świata?” spytało siedmioletnie dziecko. Wittgenstein po­wiedział, że myśliciel jest jak kreślarz, którego zdaniem jest ukazać wszystkie powiązania. Dzieci próbują przez cały czas łączyć i wiązać. Piaget przytacza słowa małej dziewczynki „Tatusiu, czy Bóg rzeczywiście istnieje?” Ojciec od­rzekł, że nie jest pewny. Córka odparła wówczas „Musi istnieć, bo przecież ma nazwę”. Czy skoro coś nazywa się jakoś, to musi jakoś istnieć?

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Dzień dobry. Nazywam się Paulina Wiąckiewicz a Ty znajdujesz się na moim blogu poświęconym technicznym tematom. Moje zainteresowanie multimediami zaczęło się 2 lata temu, kiedy to byłam zmuszona sama naprawić sobie telefon komórkowy. Od tego czasu posiadam szczerszą perspektywę na rzeczy codziennego użytku, którą chciałabym się z wami podzielić!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)