DYSKUSJA WYNIKÓW

Zjawisko nawiązywania interakcji paraspołecznej pomiędzy widzami a osobami pojawiającymi się na ekranie telewizyjnym jak dotąd nie było w naszym kraju przedmiotem zainteresowania psychologów. Jednak rosnąca rola tego środka masowego komunikowania w propagandzie politycznej (zob. np. Cwalina, Falkowski, Rożnowski, 1997; Tyszka, 1996J czy działaniach marketingowych (zob. np. Kall, 1995; Łodziana- -Grabowska, 1996), coraz częstsza krytyka pod adresem programów pokazujących przemoc i erotyzm (zob. np. Kirwil, 1995; 1996) powinny zwrócić uwagę badaczy na mechanizmy wywierania wpływu na widzów i    jego następstwa zarówno społeczne, jak i psychologiczne.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Dzień dobry. Nazywam się Paulina Wiąckiewicz a Ty znajdujesz się na moim blogu poświęconym technicznym tematom. Moje zainteresowanie multimediami zaczęło się 2 lata temu, kiedy to byłam zmuszona sama naprawić sobie telefon komórkowy. Od tego czasu posiadam szczerszą perspektywę na rzeczy codziennego użytku, którą chciałabym się z wami podzielić!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)