DWUPOZIOMOWY MODEL UCZENIA SIĘ

Podobnie jak w po­przednim modelu, reakcje poznawcze odbiorców powtarzających się ko­munikatów można podzielić na dwa rodzaje, specyficzne dla dwóch po­ziomów stymulacji.Pierwszy poziom obejmuje 7-15 powtórzeń komunikatu w ciągu dwóch miesięcy. Przy takim poziomie stymulacji można oczekiwać, że z wyjątkiem postawy wobec formy komunikatu – na ogół nie pojawiają się wyraźne negatywne efekty, a wręcz przeciwnie – stopniowo wzrasta zainteresowanie i koncentracja uwagi na nim. Wzrost liczby powtórzeń komunikatu (powyżej 15) w ciągu dwóch miesięcy (drugi poziom stymu­lacji) powoduje, że zaczynają pojawiać się wyraźne reakcje zniecierpli­wienia lub znudzenia zarówno jego formą, jak i treścią, a w konsekwen­cji – odwracanie od niego uwagi.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Dzień dobry. Nazywam się Paulina Wiąckiewicz a Ty znajdujesz się na moim blogu poświęconym technicznym tematom. Moje zainteresowanie multimediami zaczęło się 2 lata temu, kiedy to byłam zmuszona sama naprawić sobie telefon komórkowy. Od tego czasu posiadam szczerszą perspektywę na rzeczy codziennego użytku, którą chciałabym się z wami podzielić!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)