DWUETAPOWY MODEL

Teorią porządkującą wyniki eksperymentalnych badań laboratoryjnych nad powtarzaniem informacji jest dwuetapowy model reakcji poznaw­czych (Two-Stage Cognitiue Response Model), oparty na dwuczynnikowej teorii Berlyna (1970) i Standa (1975) oraz wynikach badań Harrisona (1977), Grusha (1976) i Zajonca (1968). Zgodnie z tym modelem, reakcje poznawcze odbiorców powtarzających się komunikatów można podzielić na dwa rodzaje, które wiążą się z dwoma fazami stymulacji. Faza pier­wsza obejmuje pierwsze trzy ekspozycje komunikatu, natomiast faza druga zaczyna się mniej więcej od czwartej jego ekspozycji.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Dzień dobry. Nazywam się Paulina Wiąckiewicz a Ty znajdujesz się na moim blogu poświęconym technicznym tematom. Moje zainteresowanie multimediami zaczęło się 2 lata temu, kiedy to byłam zmuszona sama naprawić sobie telefon komórkowy. Od tego czasu posiadam szczerszą perspektywę na rzeczy codziennego użytku, którą chciałabym się z wami podzielić!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)