DOSTĘP ODBIORCY

Oczekiwania co do cech wokalizacji nadawcy mogą być uaktywniane także przez określone potrzeby odbiorcy, jego zainteresowania oraz u- przednie nastawienia (np. wytworzone przez zwiastun wiadomości, które mają być podane w dalszej części programu informacyjnego). Dostęp odbiorcy do określonych wskazówek w akustycznej strukturze przekazu programu informacyjnego uruchamia nie tylko procesy po­znawcze, lecz także emocjonalne i behawioralne. Odpowiedź emocjonalna odnosi się do procesu indukowania stanu wyrażanego drogą wokalną, co często tłumaczy się jako reakcję empatyczną odbiorcy; np. smutek w czyimś głosie wyzwala współczucie por. Scherer (1992).

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Dzień dobry. Nazywam się Paulina Wiąckiewicz a Ty znajdujesz się na moim blogu poświęconym technicznym tematom. Moje zainteresowanie multimediami zaczęło się 2 lata temu, kiedy to byłam zmuszona sama naprawić sobie telefon komórkowy. Od tego czasu posiadam szczerszą perspektywę na rzeczy codziennego użytku, którą chciałabym się z wami podzielić!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)