CZĘSTOŚĆ POWTARZANIA

Ponadto czynnikiem, który bez wątpienia wpływa na perswazyjną war­tość komunikatów, jest częstość ich powtarzania (Appel 1971, Batra, Ray 1986; Cacioppo, Petty 1979; 1985; Haugtvedt i in. 1994; Hawkins, Hoch 1992; Zajonc 1985).Zastanawiając się nad różnymi aspektami zagadnienienia perswazyj- ności komunikatów nadawanych w środkach społecznego przekazu, można postawić następujące pytanie: czy nie jest tak, że w pewnym sensie niemal wszystkie te komunikaty charakteryzują się większą lub mniejszą wartością perswazyjną? I nie chodzi tutaj o to, że ich nadawcy w sposób świadomy i zamierzony wysyłają je w celu takiego oddziaływa­nia na odbiorców, które jest obliczone na uzyskanie określonego skutku (np. zwiększenie sprzedaży jakiś produktów).

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Dzień dobry. Nazywam się Paulina Wiąckiewicz a Ty znajdujesz się na moim blogu poświęconym technicznym tematom. Moje zainteresowanie multimediami zaczęło się 2 lata temu, kiedy to byłam zmuszona sama naprawić sobie telefon komórkowy. Od tego czasu posiadam szczerszą perspektywę na rzeczy codziennego użytku, którą chciałabym się z wami podzielić!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)