CHWILOWA RELACJA

Nasze badania zmierzały natomiast do znalezienia zależności pomiędzy przyczynami wchodzenia przez widzów w relację paraspołeczną z personami osób prowadzących programy telewizyjne a konsekwencjami, jakie relacja ta niesie dla zmiany percepcji tych programów. Relacjonowane badania własne dotyczą raczej chwilowej niż tradycyj­nej interakcji paraspołecznej (zob. par. 1). Przyjęta procedura badawcza zakładała bowiem jednokrotną emisję danej propozycji telewizyjnej, a jak wskazują wyniki dotychczasowych badań (Levy, Windahl, 1985; Nordlund, 1978; 1994b), wykształcenie się trwałej relacji wymaga wielo­krotnego i regularnego „kontaktu” z daną personą.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Dzień dobry. Nazywam się Paulina Wiąckiewicz a Ty znajdujesz się na moim blogu poświęconym technicznym tematom. Moje zainteresowanie multimediami zaczęło się 2 lata temu, kiedy to byłam zmuszona sama naprawić sobie telefon komórkowy. Od tego czasu posiadam szczerszą perspektywę na rzeczy codziennego użytku, którą chciałabym się z wami podzielić!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)